De technologie, die digitale informatie overlapt met de fysieke omgeving van de kijker, is gepopulariseerd door Pokémon GO-gebruikers. Maar AR gaat al veel dieper, en is klaar om te bloeien in 2018 dankzij de recente ontwikkelingen en lanceringen van onder andere Apple, Google, Facebook en Snapchat. Kijk op https://virtual-reality-bril-kopen.nl om alle ontwikkelingen te volgen.

Is Augmented Reality Een Mode Woord Of Gaat Het Meer Worden Dan Dat.

Terwijl Augmented Reality op dit moment een enorm modewoord is, zal massaconsumptie pas een paar jaar plaatsvinden als ontwikkelaars grip krijgen op nieuwe toegang en ecosystemen. Ondanks de drukte rond virtual reality bril (VR), is augmented reality waar het geld is. Waarom? Het draait allemaal om nummers in plaats van om de vraag – het aantal VR-eenheden ter wereld ligt momenteel rond de 82 miljoen, maar met augmented reality-technologie die in de meeste smartphones wordt aangetroffen, hebben AR-eenheden ter wereld een piek van meer dan drie miljard.

VR Brillen Zijn Een Recept Voor Leuke Innovatie.

Met dat veel apparaten al in handen zijn, heb je een leuk recept voor innovatie en disruptie in verschillende sectoren. Afhankelijk van wie je het vraagt, is de AR-industrie tussen de $ 30-162 miljard waard.

Dus Wat Is Het Probleem Met AR?

De toekomst van AR is nu open en de grote kanonnen hebben hun platformen onthuld – Apple’s ARKit, Google’s ARCore en Snapchat Lens Studio – waarmee ontwikkelaars hun eigen augmented reality-apps en -functies kunnen maken. We hebben al virtuele meetlinten voor uw telefoon en filters voor het wijzigen van foto’s, maar we verwachten in de komende maanden en jaren meer gereedschappen en lagen te zien, zoals een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde defibrillator in medische noodgevallen.

De Rol Van Virtuele Realiteit Gaat Steeds Belangrijker Worden In De Toekomst.

Virtuele realiteit heeft nog steeds een grote rol te spelen in de toekomst – gaming en onderwijs zullen hiervan profiteren – maar het forse prijskaartje voor high-end apparaten en consumentenverwachtingen versus realiteit zijn krachtige tegenstanders die de acceptatie van VR zullen vertragen.

De Technologie Gaat Hard, En Daarmee Groeit De Ervaring Van De Kijker